Klacht POSTNL: lege envelop ontvangen

Klachtnummer
# 269018
Gebruiker
Jg van Damme
Datum
3 reacties

Details

De klacht

de mouw van mijn trouwjurk is uit de envelop, ik heb een lege envelop gekregen, waarvan de plakrand netjes is opengemaakt.

De oplossing

ik hoop dat jullie de kanten mouw [beige kleine bladeren van kant] vinden en dan alsnog naar mij willen sturen

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van Damme,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk dat u deze envelop open heeft ontvangen en dat de inhoud ontbreekt. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden heb ik niet de mogelijkheid om te achterhalen wat de reden hiervan is. Hiervan heb ik wel een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar deze melding zal worden gebruikt om de bezorging in dit postcode gebied in de gaten te houden.

    Aangezien de inhoud goed te omschrijven is heeft de afzender de mogelijkheid om een formulier bij ons op te vragen om te kunnen onderzoeken of de kanten mouw wellicht bij ons is gevonden. U kunt de afzender naar onze klantenservice doorverwijzen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Jg van Damme
    Datum
    Is het kanten mouwje al gevonden?
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van Damme,

    In mijn vorige bericht heb ik aangegeven dat de afzender bij ons een formulier op kan vragen om dit uit te laten zoeken. Zodra de afzender dit formulier invult en naar ons terug stuurt dan kan dit worden bekeken en de afzender zal hier dan schriftelijk de uitslag over ontvangen. Ik adviseer u om hierover contact te houden met de afzender.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen