Klacht POSTNL: Lege enveloppe

Justgdappie

Ik heb afgelopen vrijdag 3 setjes kleding gekocht van het merk z8, de zender heeft dit afgelopen maandag op de post gedaan...
Ik krijg vandaag een leeg gescheurde enveloppe binnen! De inhoud van mijn pakketje is verdwenen twv: 75 euro Na telefonisch contact te hebben gehad moet ik een formuliertje invullen, en dan gaan ze evt de klacht of probleem behandelen. Ik heb hiervoor betaald ik wil of m'n kleren terug of m'n geld... Aangezien het fout is gegaan bij post nl. Kan ik evt de kosten op postnl verhalen?

Een vergoeding voor de verdwenen spullen zodat ik ze op nieuw kan aanschaffen.

Geachte mevrouw Scholtemeijer,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. U geeft aan dat een envelop, beschadigd en zonder de inhoud, is bezorgd. Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer uw post beschadigd en leeg bezorgd wordt. Namens PostNL mijn excuses hiervoor.Helaas heb ik u niet telefonisch kunnen bereiken, daarom reageer ik hier op uw melding. Uw klacht is genoteerd, zodat we er op kunnen rapporteren. Uw post is verstuurd zonder een verzekering tegen schade of vermissing. Daarom kan ik de schade tot mijn spijt niet vergoeden.De afzender van uw post is verantwoordelijk voor de wijze van verpakken, de verpakking dient bestand te zijn tegen het sorteerproces. Waardevolle post die wij niet kunnen bezorgen, wordt door ons geregistreerd en opgeslagen. De afzender kan schriftelijk navragen of uw kledingsetjes ook zijn binnengekomen. Het formulier wat hiervoor nodig is, kan de afzender opvragen door het contactformulier op onze website in te vullen of via telefoonnummer 0900-0990.Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de postbezorging.Met vriendelijke groet,Mirjam