Klacht POSTNL: Leugens nezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 319970
Gebruiker
Wilfred
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket zijn zaterdag aangeboden worden door post.nl. Geen bezorgen geweest wel de melding dat ik niet thuis was. Een grove leugen dus van oost.nl.
Vandaag dinsdag zou ik het pakket op kunnen halen bij een afhaalpunt van oost.nl vanaf 15 uur . En je kunt het al raden het pakketje was er niet en de post kwam niet meer vandaag dus mag ik het morgen opnieuw proberen. Echt een goed bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

De oplossing

Mijn klacht serieus nemen en contact opnemen voor een eventuele compensatie omdat ik nu extra kosten heb moeten maken om toch aan mijn spullen te kunnen komen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste heer, mevrouw Schoenmakers,

    Bedankt voor het sturen van uw bericht op deze pagina. Ik begrijp dat u een zending verwacht en deze nog niet heeft ontvangen. Graag ga ik hieronder in op uw bericht.

    U geeft aan dat er op zaterdag geen pakketbezorger bij u aan de deur is geweest en in de app wel wordt vermeld dat deze bezorger u heeft gemist. Graag hoor ik van u of er een briefje in de brievenbus is achtergelaten en of uw deurbel goed werkt. Deze informatie is nodig om een klacht te kunnen melden.

    Graag ontvang ik in een reactie op dit bericht de 3S-code van de zending samen met uw e-mailadres. Dan kan ik, wanneer u dit wenst, kijken naar de zending en een klacht melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Sjoukje
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Grefkens,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens mijn gegevens heeft u hierover inderdaad ook telefonisch contact gehad. Via die weg was er al een klacht uitgezet over het feit dat het was aangeboden en er volgens de scans niemand thuis was. Aan de hand daarvan is het besproken met de medewerker zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

    Voor wat betreft het pakket zelf, kan ik zien dat het klopt dat de zending afgelopen dinsdag was vertraagd. Wat hiervan de reden is geweest, kunnen wij zo niet zien vanuit hier. Sinds gister ligt het voor u klaar op de afhaallocatie. U kunt het daar afhalen met een geldig ID-bewijs en de 3S-code.

    U geeft verder aan dat u graag een compensatie zou zien voor de gemaakte kosten. Hier kan ik u echter niet in voorzien aangezien het om gevolgschade gaat en dat is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden.

    Ik wil u uiteraard mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilfred
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden door post.nl Het enige dat ze d9en is het afwimpelen van de klacht . Ik vind het niet gek dat het slecht gaat met post.nl omdat ze keer op keer hun afspraken niet nakomen. Tevens het liegen dat het pakket sinds gisteren klaar zou liggen terwijl ze zelf een mail sturen en in de app aangeven dat het pas vanaf vandaag na 15 uur klaar ligt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen