Klacht POSTNL: Leugens over te ontvangen pakket

Anik

Zogenaamd heeft PostNL het pakketje via de leverancier ontvangen (het staat namelijk in het systeem bij PostNL als ontvangen), maar helaas niet fysiek. Toch krijg ik iedere keer veel te laat een mailtje waarin word verteld dat ik het de volgende dag (met tijdstip aanduiding) zal ontvangen. Tot heden heb ik nogsteeds niks gekregen. Waarom sturen jullie dan een mail met dag en tijdstip aanduiding, waardoor ik iedere keer thuis voor niets aan het wachten ben!?

Ik wil het pakket uiterlijk vandaag om 17.00 uur ontvangen. Anders eis ik een schadevergoeding.

Ik begrijp uit uw bericht dat u tot op heden uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u daar niet blij mee bent, en ik wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden.

De website of onze app geeft automatisch een mogelijke tijdsindicatie aan. Dit is een indicatie, en kan dus afwijken. Als het pakket bij het derde bolletje is, en er "bezorger is onderweg" staat, kunt u uw pakket daadwerkelijk verwachten. Mocht u uw pakket nog niet ontvangen hebben, dan ontvang ik graag in een reactie op dit bericht de 3S-code van het pakket zodat ik met u mee kan kijken.

Thera
    PostNL