Klacht POSTNL: Leugens van de bezorger dat wij niet thuis waren

Gebruiker1557336198

Wij hadden een pakket besteld wat vanmiddag afgeleverd zou worden tusse. 12.35 uur en 14.35 uur. Wij zijn er nog extra voor thuis gebleven. Wat schetst onze verbazing dat we om 14.00 uur een bericht kregen dat het poaket op een post nl locatie was aangegeven omdat wij om 13.00 uur niet thuis waren. Wij wwa ren wel degelijk thuis en we hgebben een harde bel. De bezorger heeft bij ons niet aangebeld. Hij heeft misschien geen z in gehad om het bij ons appartement af te leveren. Nu moet mijn man, van bijna 70 met het paket gaan sjouwen.

De betreffende bezorger mag bij ons zijn excuses aanbieden

Uiteraard niet fijn als de bezorger niet bij u langskomt, terwijl u thuis gewoon zit te wachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- heeft de bezorger wel een briefje in uw brievenbus afgeleverd (dit moet ik vermelden in de klacht)

Gebruiker1557336198
    Ja, de bezorger heeft een briefje in de bus gedaan waar op stond dat er n i emand thuis was, waardoor wij nog kwader werden omdat we voor niets hadden zitten wachten.