Klacht POSTNL: Leugens van de bezorger dat wij niet thuis waren

Klachtnummer
# 449232
Gebruiker
Gebruiker1557336198
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hadden een pakket besteld wat vanmiddag afgeleverd zou worden tusse. 12.35 uur en 14.35 uur. Wij zijn er nog extra voor thuis gebleven. Wat schetst onze verbazing dat we om 14.00 uur een bericht kregen dat het poaket op een post nl locatie was aangegeven omdat wij om 13.00 uur niet thuis waren. Wij wwa ren wel degelijk thuis en we hgebben een harde bel. De bezorger heeft bij ons niet aangebeld. Hij heeft misschien geen z in gehad om het bij ons appartement af te leveren. Nu moet mijn man, van bijna 70 met het paket gaan sjouwen.

De oplossing

De betreffende bezorger mag bij ons zijn excuses aanbieden

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn als de bezorger niet bij u langskomt, terwijl u thuis gewoon zit te wachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - heeft de bezorger wel een briefje in uw brievenbus afgeleverd (dit moet ik vermelden in de klacht)

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Gebruiker1557336198
    Datum
    Ja, de bezorger heeft een briefje in de bus gedaan waar op stond dat er n i emand thuis was, waardoor wij nog kwader werden omdat we voor niets hadden zitten wachten.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen