Klacht POSTNL: leugens

sm

Gisteren heb ik een vrije dag genomen om thuis te zijn om mijn pakket in ontvangst te nemen. tegen het einde van de dag ontvang ik een bericht op mijn telefoon dat de bezorger bij mij is geweest maar er niemand thuis was. een leugen, omdat ik gewoon thuis op balkon was en er was absoluut geen postbezorger langsgekomen. overgings was er ook geen briefje in het brievenbus. op internet gemeld dat ik het pakket vandaag op postkantoor wil ophalen omdat ik het pakket vanavond moest hebben. s'ochtends weer een bericht op mijn telefoon dat de bezorger onderweg is, ik heb de (waardeloze) klantenservice gebeld, maar die konden niets doen omdat ze geen contact met bezorger hebben. aangeraden om weer een halve vrije dag te nemen. heb ik ik gedaan, nu ben ik thuis en weer een bericht dat de koerier geweest is maar niemand thuis was. terwijl ik gewoon thuis zit. bel ging niet af, en weer geen briefje in brievenbus. weer gebeld, en de mevrouw bij de klantenservice zei dat dit mijn probleem is.

vergoeding voor 1.5 vrije dagen dat ik moest nemen.

Geachte mevrouw Minailo,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me heel erg dat er niet bij uw is aangebeld en dat er geen bericht is achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is aangezien u thuis aanwezig was.

Ik heb aan de hand van uw barcode de statusinformatie bekeken, maar het adres van de geadresseerde komt niet overeen met het adres dat u heeft genoemd in uw contact gegevens. Ik vermoed dat dit ook de reden is dat dit niet goed is verlopen. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dit graag van u. Voor meer informatie over het pakket of de adressering adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet