Klacht POSTNL: Leveren een lege verpakking af en de inhoud is.....!

Willem

Vanmiddag heeft mijn vrouw een koker mogen aannemen van de bezorgen van Postnl mogen aannemen. Ze heeft het verder zonder onderzoek neergelegd op de bar en is verder gegaan met haar werkzaamheden. Bij thuiskomst was ik blij dat de koker er was, maar dat werd al snel een deceptie; aan een zijde was de koker nog goed dicht getaped maar aan de andere kant ontbrak tape en dop! Net als de inhoud., Ergens in het PostNL proces is de dop / inhoud dus verdwenen......en wat doet PostNL dan > die geeft gewoon een lege koker af zonder verder commentaar > is toch heel normaal dat je een lege koker verstuurd! Dus maar even op mijn kosten, zo werkt dat bij die service organisatie als PostNL gebeld. E.e..a opgenomen en ze gaan de bezorger / manager er om vragen / aanspreken. Maar helaas, uw pakket is niet verzekerd ........dus U kunt nergens op aanspreken want zo wil de overheid het! Hier verwijzen ze naar een overheid norm uit 1933 (postwet!) . PostNL vergeet dan liever, komt ze heel goed uit, dat z

1.Graag de inhoud van mijn koker afgeleverd.
2.PostNL moet verantwoording nemen voor dat gene waar ze voor staan!
3. de overheid moet die achterhaalde post koets Postwet uit 1933 (toen PostNL nog een Staatsbedrijf was (PTT)) of zo herzien!

Geachte heer Van der Kraats,Hartelijk dank voor uw melding. Wat spijtig om te vernemen dat u een zending niet in goede staat heeft ontvangen.Ik heb de melding die u bij onze reguliere klantenservice heeft gemaakt in onze systemen terug gevonden.Uit het antwoord van de collegae in uw regio maak ik op dat zij de zending reeds zonder inhoud hebben mogen ontvangen.Alle gevonden voorwerpen uit het sorteerproces worden naar onze afdeling Onbestelbare poststukken verzonden.Ik heb vanochtend even met de collegae aldaar gebeld of zij de vermiste vliegtuigposters binnen hadden gekregen, maar ik kreeg helaas geen positief antwoord van hun terug.Wij vinden het erg vervelende dat u de door u verwachte inhoud niet heeft ontvangen, echter heeft de afzender (waarschijnlijk in overleg met u als geadresseerde) deze zending als standaard zending verzonden.Dit houdt in dat wij u helaas niks anders kunnen bieden dan excuses. Wij gaan er van uit dat een afzender bij het aanbieden van een zending al bij zich zelf is nagegaan hoe hij de zending wil verzenden.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Geachte heer Van der Kraats,Hartelijk dank voor uw melding.Ik begrijp uw onvrede echter kan ik u helaas in deze niet verder helpen.Met vriendelijke groet,Frouktje