Klacht POSTNL: Leveren of niet ?

Oss1308

Zeer slecht bedrijf . Pakket niet bezorgt . Zeggen dat ontvanger geweigerd heeft wat niet zo is . Pakket zou retour komen , wacht al een week nu . Elke dag komt het vandaag . Nooit geen post nl meer

Mijn pakket met spoed retour en mijn bezorgkosten ook retour zodat ik een andere vervoerder kan inschakelen .

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket ten onrechte retour is gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u het pakket spoedig retour ontvangt en ook de verzendkosten vergoed wilt krijgen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde Track&Trace code zie ik dat u reeds een onderzoek heeft opgestart voor deze zending. Vandaag is er door de behandelaar van het onderzoek een e-mail naar u gestuurd met meer informatie over de afhandeling van uw melding, volgens mijn informatie is het onderzoek hiermee afgerond. Omdat ik inhoudelijk geen informatie heb over het verdere verloop en de afhandeling van het onderzoek adviseer ik u eventuele verdere vragen rechtstreeks te stellen aan de behandelaar van het onderzoek. Ik vertrouw erop dat u het pakket spoedig retour zult ontvangen.

Oss1308
Pakket is terug . Pakket is opengemaakt door post nl . Om zogenaamd mijn adres te achterhalen , terwijl mijn adres bekend was !!! Schandalig . Erger is de Lego set die erin zit , daarvan heeft PostNL ook de verpakking opengemaakt , zelfs de dicht gesealde zakjes met Lego erin zijn opengemaakt . De hele zooi is daarna dichtgeplakt door PostNL met een paar primitieve plakbanjes . Resultaat : alle Lego los door de doos heen , meerdere onderdelen niet meer aanwezig , de Lego verpakking is beschadigt door de plakband die is aangebracht ! En dan stoppen ze leuk een brief in de doos dat ze de doos moesten openen om mijn adres te achterhalen !! Grote bullshit . Adres was bekend , daarnaast had de Lego nooit open gemaakt mogen worden . Oplossing : binnen 24 uur wil ik toegezegd hebben de waarde van de Lego vergoed te krijgen door PostNL . Bij geen reactie ga ik met deze klacht naar mijn advocaat .