Klacht POSTNL: Levering al 2 keer niet gekomen

Deltaforce

Zou vrijdag rond 20.00 een pakket van Amazon.de moeten ontvangen via de track and tracé. Na 20.30 werd het in eens zaterdag tussen 8/10.30. weer thuis gebleven en tegen 10.40 niets dus gebeld. Zat vertraging op en wordt het nu maandag 8/10.30. Geen zekerheid maar ook geen uitleg waarom het niet eerder was geleverd en waarom een vertraging pas na het wachten is en niet veel sneller wordt doorgegeven. Geen antwoord dus via de chat getracht en hoor ik in eens dat er een gesloten verklaring op zit en of ik een bedrijfsadres had opgegeven. Nee, nog nooit voorgekomen in de afgelopen 25 jaar dus heb het idee als Postnl. het te druk heeft ze maar gewoon de volgende dag leveren en als dat ook niet lukt maar een gesloten verklaring er op zetten maar de klant wel onnodig thuis laten wachten. Wil ik rechtstreeks een klacht indienen en voor je er bent mag je het via een chat doen die inhoudelijk geen antwoord geeft en er van uitgaat dat het maandag wel goed moet gaan. Lekker waardeloos. kunnen wel wat leren van DHL. Ander pakket kwam 2 dagen later wel exact aan maar ja,wij kunnen als klant niet de bezorger uitkiezen.

Eerlijk zijn, uitleg geven waarom er conform hun afspraken niet wordt geleverd en waarom de gesloten verklaring er in eens is.compensatie van 2 dagdelen wachten en maandag ook weer zou ter compensatie op zijn plaats zijn

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en dat de bezorging een dag is uitgesteld, vanwege een gesloten verklaring. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is, vooral omdat u niets van deze gesloten verklaring af wist. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de Track & Trace gegevens zie ik dat wij het pakket vrijdag negen augustus om 20:04 hebben ontvangen. Hierdoor is het ons niet gelukt om het pakket vrijdag avond aan te bieden. Voor de bezorging op zaterdagen, staat er bij ons een 'gesloten verklaring' in ons systeem. Hierdoor hebben wij uw pakket niet aangeboden op zaterdag. Mocht u deze gesloten verklaring willen opheffen, dan kunt u dit aangeven bij de bezorger. De bezorger heeft hiervoor formulieren bij zich.

Deltaforce
Uiteindelijke oplossing Er is geen oplossing aangeboden. Ik heb geen gesloten verklaring geplaatst dus n.a.w. Postnl wel. Vreemd want is nooit in de ruim 25 jaar ooit geweest. Waarom krijg ik een bericht dat postnl het op zaterdag zou leveren als ee een gesloten verklaring op zit. Vreemd want dan krijg je geen bericht. Lijkt mij niet te kloppen. 2 dagen voor niets thuis geweest door hun melding van levering en kost mij geld, tijd en een hoop ergernis en nu ook weer. Maar daar wordt ook niet over gezegd alleen dat ik de verklaring via via eraf kan krijgen. Waardeloos. Kan km daar ook nog achteraan terwijl het Postnl heeft veroorzaakt.