Klacht POSTNL: Levering altijd te laat

Shelley

Geachte,

Ik kan mij niet meer herinneren wanneer post nl een levering optijd hebt geleverd.

Ik irriteer mij mateloos aan het feit dat ik speciaal thuis blijf elke keer, en NOOIT het pakket er op tijd is.

Nu ook weer 2 dagen te laat.

Als ik dit meld bij post nl gaan ze er heel luchtig mee om en bieden ze niet eens hun excuses aan!

Ik moet elke keer vrij voor niks vragen.
Ik vind dit echt niet kunnen!

Er moet nou eens wat aan gedaan worden, of haal de track andere trace service weg, aangezien deze toch niet relevant is.

Op de afgesproken tijd spullen leveren

Geachte mevrouw Zwemmer,

In uw e-mail geeft u aan dat onze pakketchauffeur op een ander moment langs is geweest dan verwacht. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Op onze website wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketchauffeur is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. Wij controleren wel de daadwerkelijke aflevertijdstippen en PostNL onderneemt actie waar dat nodig is om zo onze dienstverlening te optimaliseren.

Mocht u nu of in de toekomst nog vragen hebben voor PostNL, verwijs ik u graag door naar onze website: www.postnl.nl/klantenservice

Namens PostNL,

Bram