Klacht POSTNL: levering en wachttijden te lang

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447062
Gebruiker
MJ
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket blijft dagen in distributiecentrum liggen zogenaamd niet ontvangen door postnl.
bellen wachttijd 45 min dan is het pakket ineens wel bij postnl en krijg je bezorgmoment volgende dag. volgende dag word bezorgmoment weer gewijzigd weer 45 min in de wacht en telefonist kan geen contact opnemen met distributie.

De oplossing

vandaag leveren

2 reacties

  1. Auteur
    MJ
    Datum
    In plaats van het pakket uit te gaan leveren word deze op onbekend gezet.
    VANDAAG 25 MEI LEVEREN!!!!
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U wacht hier al enkele dagen op. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u uw bestelling graag zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Het is drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen die als gevolg hiervan worden gedaan. Sommige pakketten zijn langer onderweg. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen. Uw pakket moet uiterlijk donderdag 28 mei worden geleverd. Gebeurt dit niet dan kunt u de afzender vragen een onderzoek bij PostNL in te stellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MJ
Datum
Uiteindelijke oplossing
NOG langer wachten Pakket blijft in depot liggen. Terwijl zojuist een bezorger van postnl hier door de straat rijdt voor pakket van overburen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?