Klacht POSTNL: levering en wachttijden te lang

MJ

Pakket blijft dagen in distributiecentrum liggen zogenaamd niet ontvangen door postnl.
bellen wachttijd 45 min dan is het pakket ineens wel bij postnl en krijg je bezorgmoment volgende dag. volgende dag word bezorgmoment weer gewijzigd weer 45 min in de wacht en telefonist kan geen contact opnemen met distributie.

vandaag leveren

MJ
    In plaats van het pakket uit te gaan leveren word deze op onbekend gezet.
    VANDAAG 25 MEI LEVEREN!!!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U wacht hier al enkele dagen op. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u uw bestelling graag zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Het is drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen die als gevolg hiervan worden gedaan. Sommige pakketten zijn langer onderweg. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen. Uw pakket moet uiterlijk donderdag 28 mei worden geleverd. Gebeurt dit niet dan kunt u de afzender vragen een onderzoek bij PostNL in te stellen.

MJ
NOG langer wachten Pakket blijft in depot liggen. Terwijl zojuist een bezorger van postnl hier door de straat rijdt voor pakket van overburen.