Klacht POSTNL: Levering is ALTIJD later dan afgesproken

Macy073

Post/pakket wordt niet volgens track & trace geleverd.
“Volgende dag” levering staat gelijk aan “wanneer we volgende week een keer zin hebben” levering.
Klantenservice handelt klachten niet af en is ronduit waardeloos.

Post/pakket leveren wanneer ze horen te leveren.
Geen beloftes doen die niet nagekomen kunnen worden en het “track & trace” systeem ook naleven.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levertijden van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat het vervelend is dat wanneer het onduidelijk is wanneer een zending wordt bezorgd. Ik wil graag de situatie van uw zending bekijken zodat ik u daar verder over kan informeren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- De 3S-code van de zending
    - Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.