Klacht POSTNL: Levering mislukt maar wel thuis

Annette83

Ik heb een bestelling geplaatst bij aliexpress, wat ik wel vaker heb gedaan en het is nooit mis gegaan.
Ik keek vandaag op de PostNL status en er stond zending mislukt terwijl wij wel thuis waren. Dit vind ik heel vreemd. En er zat ook niet een briefje in de brievenbus wat normal gesproken wel gebeurd.
Hoe zit dit?
Ik zet hieronder de trackingcode.

LX439416623NL

Graag hoor ik zsm wat hier mis is gegaan.

Mvg Annette Krist
Harkema

Zsm een antwoord en oplossing

Geachte mevrouw Krist,

Bedankt voor uw bericht op deze website. In uw bericht geeft u aan dat de bezorging van een pakket mislukt is. Graag geef ik een reactie op uw bericht.

Bedankt voor het meesturen van de tracking code. Hiermee heb ik uw pakket gevonden, de Nederlandse code is 3SLGAT7793268. Ik zie niet terug dat er een eerdere bezorgpoging is gedaan. Uw pakket is 17-05 in Nederland aangekomen en op 22-05 bij ons verwerkt en als het goed is ook bij u bezorgd.

Het komt regelmatig voor dat de informatie van buitenlandse tracking websites niet overeenkomt met Track & Trace. Voor zover ik kan zien is uw pakket op 22-05 bij ons bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn dat hoor ik graag van u.

Sannette
    PostNL