Klacht POSTNL: Levering moet op tijd geschieden zoals in eerste instantie is aangegeven

Klachtnummer
# 405478
Gebruiker
Carbin1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

waarom is mijn eerdere bezorgtijd verandert van 12:00 -14:30 naar 15:40 - 17:40 ? Ik heb ook andere dingen te doen dan op de Post NL chauffeur te wachten.

Gewenste oplossing

Bellen met de chauffeur en dat hij/zij mijn pakket komt afgeven. Ik heb nog andere dingen te doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. U vraagt zich af waarom de bezorgtijd plots veranderd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het tijdsvenster dat op de website en in de app wordt weergegeven is een indicatie. Dat betekent dat er van het tijdsvenster kan worden afgeweken. In de meeste gevallen heeft dat te maken met de dagelijkse planning van de chauffeur of bijzonderheden/afwijkingen op de route van de chauffeur. Het is niet mogelijk om de chauffeur te bellen, zodat deze alsnog op het eerder genoemde tijdstip langs kan komen. Excuses voor het eventuele ongemak dat ontstaan is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen