Klacht POSTNL: Levering moet op tijd geschieden zoals in eerste instantie is aangegeven

Carbin1

waarom is mijn eerdere bezorgtijd verandert van 12:00 -14:30 naar 15:40 - 17:40 ? Ik heb ook andere dingen te doen dan op de Post NL chauffeur te wachten.

Bellen met de chauffeur en dat hij/zij mijn pakket komt afgeven. Ik heb nog andere dingen te doen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. U vraagt zich af waarom de bezorgtijd plots veranderd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het tijdsvenster dat op de website en in de app wordt weergegeven is een indicatie. Dat betekent dat er van het tijdsvenster kan worden afgeweken. In de meeste gevallen heeft dat te maken met de dagelijkse planning van de chauffeur of bijzonderheden/afwijkingen op de route van de chauffeur. Het is niet mogelijk om de chauffeur te bellen, zodat deze alsnog op het eerder genoemde tijdstip langs kan komen. Excuses voor het eventuele ongemak dat ontstaan is.