Klacht POSTNL: levering op tijd en geen tijd omte wachten op klant

Rinab

de bezorger zou tussen 13;35 en 15;35 langskomen. Hij is geweest wij waren thuis hij drukt 5 maal op de bel en zegt niets aan de parlefoon,wij wonen in een flat, eer ik beneden ben is hij reeds weg en ligt een kaart in de bus.Omstreeks 13;50 heeft hij aangebeld .Ik moet wel extra betalen om het vandaag te laten leveren daar wij het bestelde morgen nodig hebben.Dit vind ik totaal geen goede service en zal degene dan ook inlichten vanwaar mijn pakket kwam. Castro

vandaag leveren of wat ik extra moet betalen terug want hier betaal ik niet voor dit is te makkelijk verdiend

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger aanbelde via de intercom, maar niet naar boven is gekomen om het pakket bij u aan te bieden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In verband met de extra kosten voor levering op zondag raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. U heeft de kosten betaald aan de afzender en deze betaalt aan ons, omdat zij onze opdrachtgever zijn. Mogelijk kan de afzender hierin iets voor u betekenen.

Alleen wanneer er in een flat of galerijwoning géén lift is (maar wel een intercom) mag de bezorger u verzoeken om naar beneden te komen. Als u dit om wat voor reden dan ook niet wilt of kunt, zal de bezorger het pakket alsnog aan de deur moeten aanbieden.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Ik begrijp dat de bezorger niets heeft gezegd via de parlefoon, heeft u zelf wel iets gezegd?
    - Wat is uw e-mailadres?