Opgelost door POSTNL: Levering pakket wordt elke dag uitgesteld naar de volgende werkdag.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 342233
Gebruiker
CGI
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds 22 december wordt de levering van een pakket dagelijks uitgesteld naar de volgende werkdag. Het pakket is volgens de t&t bij het sorteercentrum. Post NL hierover gebeld, maar er wordt verwezen naar de verzender. Dit is deels begrijpelijk, maar de verzender (sarenza) is al 2 weken onbereikbaar. En PostNL blijft sturen dat de levering wordt uitgesteld naar de volgende dag.

Gewenste oplossing

Het pakket bezorgen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en tot op heden nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u hier meer over wilt weten, graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. De levering van deze zending duurt inderdaad ontzettend lang nu, mijn oprechte excuses hiervoor. Volgens mijn informatie heeft de verzender hierover inmiddels contact met ons opgenomen om een onderzoek op te starten. De communicatie over dit onderzoek zal verlopen via de afzender, omdat zij onze opdrachtgever zijn en een overeenkomst met ons hebben over de verzending en bezorging van het pakket. De verzender zal dan ook een update krijgen zodra er meer informatie beschikbaar is. Ik adviseer u daarom ook contact te houden met de afzender van uw pakket voor meer informatie en een oplossing. Mijn excuses voor alle overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen