Klacht POSTNL: Levering pakketen gaat steeds mis.

W.A. Vrijlandt

Een correct geadresseerd pakket wordt retour gezonden met de mededeling dat de adressering onjuist is. Dit is weer een nieuwe variant om niet bij mij te hoeven afleveren. Ik woon afgelegen en de laatste jaren wordt er eigenlijk nooit een pakket correct op de juiste dag en tijd afgeleverd. Meestal moet ik het tien kilometer verderop afhalen of komt het een dag later. Er gaat structureel iets mis en ik kan met niemand contact krijgen om hier een oplossing voor te vinden.

Ik wil contact met een verantwoordelijke om tot een echte oplossing te komen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat pakketten vaak niet op uw huisadres worden afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat het niet goed gaat met de bezorging op uw adres. Ik zie bij de zending, waarvan u de code meestuurt, dat de retourscan een foutieve scan was. Het pakket is namelijk vandaag alsnog onderweg om op uw adres afgeleverd te worden. Mocht het om een incorrecte reden niet afgeleverd kunnen worden, dan verneem ik dat graag van u, zodat ik hier een klacht over in kan dienen. Mocht u telefonisch contact met PostNL willen, dan zijn wij bereikbaar via 088-2255555.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

W.A. Vrijlandt
Uiteindelijke oplossing De klacht wordt door gegeven aan de manager. Dat is al zo vaak gedaan. Ik wil echt meer dan een slap excuus telefoontje.