Klacht POSTNL: Levering tot de deur, maar niet nakomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 399470
Gebruiker
GSM91
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketje besteld online via Kruidvat en vervolgens kom ik thuis met een "leuk" briefje in de brievenbus dat ik het pakketje alsnog zelf mag gaan ophalen. Leveren bij de buren of dag erna opnieuw proberen is teveel gevraagd voor PostNL..

Gewenste oplossing

Hoeft niet meer. Ik heb al 2 klachten ingediend...
Geboden oplossing
Er is geen oplossing, niet leveren bij de buren is pech hebben en vervolgens toch zelf gaan afhalen. U kunt dus beter toch gewoon ouderwets naar een fysieke winkel toe gaan en daar uw spullen kopen in plaats van verzendkosten te verspillen en uw eigen reiskosten naar het afhaalpunt. PostNL krijgt maar slechts één ster van mij voor deze nieuwe regeling, leveren bij de buren kan blijkbaar niet meer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet fijn dat de bezorger u gemist heeft. Zendingen worden tegenwoordig nog maar 1x aangeboden op het adres. Ik kan hiervoor geen klacht indienen. De bezorger heeft precies gedaan wat van hem verwacht wordt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen