Klacht POSTNL: Levering tot de deur, maar niet nakomen

GSM91

Pakketje besteld online via Kruidvat en vervolgens kom ik thuis met een "leuk" briefje in de brievenbus dat ik het pakketje alsnog zelf mag gaan ophalen. Leveren bij de buren of dag erna opnieuw proberen is teveel gevraagd voor PostNL..

Hoeft niet meer. Ik heb al 2 klachten ingediend...
Er is geen oplossing, niet leveren bij de buren is pech hebben en vervolgens toch zelf gaan afhalen. U kunt dus beter toch gewoon ouderwets naar een fysieke winkel toe gaan en daar uw spullen kopen in plaats van verzendkosten te verspillen en uw eigen reiskosten naar het afhaalpunt. PostNL krijgt maar slechts één ster van mij voor deze nieuwe regeling, leveren bij de buren kan blijkbaar niet meer.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn dat de bezorger u gemist heeft. Zendingen worden tegenwoordig nog maar 1x aangeboden op het adres. Ik kan hiervoor geen klacht indienen. De bezorger heeft precies gedaan wat van hem verwacht wordt.