Klacht POSTNL: Levering van pakketjes klopt niet

Pakketjes worden vermeld in de postnl app. Maar worden niet geleverd. En wordt er vermeld dat ze geleverd worden dan blijk de status opeens weer veranderd te zijn naar onbekende wanneer u pakketje wordt geleverd

Dat ze eens gaan zorgen dat niet iedere keer weer de smoes krijg van onbekende wanneer u pakketje wordt geleverd en gewoon leveren.

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te lezen dat het naar u verstuurde brievenbuspakketjes nog niet bij u zijn afgeleverd. Namens PostNL excuses, uiteraard is dit een nare situatie en ik kan mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent. Graag geef ik dan ook een toelichting.

Helaas kan ik aan de hand van de barcode niet achterhalen waar deze zendingen zijn. Het betreft hier ongeregistreerde barcodes. Wel ga ik uw klacht doorgeven aan de manager van de afdeling Postbezorging gekoppeld aan uw adres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Deze situatie zal met de betreffende medewerkers besproken worden en er wordt dan met extra aandacht naar de postbezorging op uw adres gekeken.

Mocht u de zending onverhoopt niet ontvangen, dan moet ik u adviseren contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Ja hoor ongeregistreerde barcodes mooi leugens van jullie. Deze pakketten hebben jullie in het SOLTEERCENTRUM liggen dat geef de app van jullie aan de 17track app en de AliExpress tracking geven dit ook aan . Dus hoe verklaren jullie dit dan ? Leg dat maar eens uit !!!
    Of zijn jullie de pakketten kwijt/zoek dat jullie weer met zo een smoes komen.
    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over untracked zendingen. Graag reageer ik op uw bericht.

U wil graag weten waar u zendingen zich bevinden met de codes UT192637598NL en UT191683653NL Het is helaas niet mogelijk om onderzoek te doen naar deze zendingen. De code die u heeft meegekregen is bestemd voor intern gebruik, voor briefpostzendingen met als inhoud goederen. Hier is geen track en trace aan gekoppeld. De beginletter U van deze code staat voor Untracked.

Indien u meer informatie over de zendingen wil kan ik u adviseren om contact hierover op te nemen met de afzender.