Klacht POSTNL: Levering wordt steeds uitgesteld!

Vlinder

Afgelopen zaterdag pakketje besteld, zou eerst dinsdag komen. uitgesteld naar woensdag, toen weer uitgesteld naar donderdag en verrassing ook uitgesteld naar vandaag.
Nou ik ben benieuwd!
Toch wel raar dat andere pakketdiensten niet deze wanorde ervaren en gewoon op tijd bezorgen.

De bezorging verbeteren, dit is niet de 1e keer.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst mijn excuses dat uw pakket nog niet is bezorgd. Het is op dit moment inderdaad erg druk in onze sorteercentra vanwege Black Friday, Cyber Monday en de naderende feestdagen. Hierdoor is het mogelijk dat er enige vertraging ontstaat. Ik zou graag met u mee willen kijken naar het pakket. Kunt u mij van de trackingcode voorzien? Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL klantenservice