Klacht POSTNL: levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 111914
Gebruiker
Jan
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 3 mei kast besteld bij Leen Bakker en betaald. Op 19 mei zou deze afgeleverd worden door Post NL.
‘s morgens kregen we een sms dat de kast tussen 13.00 en 16.00 bezorgd zou worden.
Om 15.00 uur een sms dat de bezorger onderweg was, 15.40 uur bezorger aan de deur met de melding dat hij maar 3 van de 7 pakketten bij zich had. Wij wilden geen incomplete kast om misverstanden over levering te voorkomen.
Wij moesten de klantenservice van Post NL bellen om aan te geven dat er pakketten manco waren.
Omdat wij de kast bij Leen Bakker gekocht hebben en niet bij Post NL, hebben wij dit doorgegeven aan de klantenservice van Leen Bakker. Zij hebben de melding doorgegeven aan Post NL.
Na een week geϊnformeerd wat de stand van zaken was. Nog steeds geen duidelijkheid.
We zijn nu bijna 2 weken verder en hebben nog steeds niets vernomen noch van Post NL noch van Leen Bakker.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk de complete kast geleverd.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Reinink,Het is erg naar dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Als ik u goed begrijp zou dit pakje via Extra@Home bij u gebracht worden. Mijn advies is dan door om met hun contact op te nemen. Dit kan via 088-2363774. Wij hebben helaas geen inzage in hun systemen, vandaar dat ik u doorverwijs. Vetrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Lise
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Jan
    Datum
    ik had begrepen dat Extra@Home een onderdeel van PostNL is, jammer dat je als klant overal zelf achterheen moet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen