Klacht POSTNL: Leveringsmomenten worden keer op keer uitgesteld, zonder notificatie

Klachtnummer
# 605218
Gebruiker
Harm Weijers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Postnl blijft bezorging van pakketten uitstellen. Is niet de eerste keer, maar levermomenten worden niet gehaald, en daarop volgende bezorgmomenten worden gewijzigd zonder meldingen. Wij worden verwacht ons pakket in ontvangst te nemen, maar dit wordt onmogelijk gemaakt tenzij je kluizenaar bent.

Gewenste oplossing

Dat bezorgmomenten gehaald wordt, of het pakket in ieder geval de daarop volgende keer voorrang heeft. Ook een betere communicatie hierover

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u hier graag duidelijkere informatie over wil. Helaas is dit lastig, doordat de zending als een zending zonder tracking is verzonden. De U in de code staat voor Untracked. Ik zie wel dat deze zending zaterdag een scan in de postsortering heeft ontvangen, waar dit soort zendingen doorheen gaan. Ik verwacht dan ook dat u de zending spoedig zal ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen