Klacht POSTNL: Leveringsmomenten worden keer op keer uitgesteld, zonder notificatie

Harm Weijers

Postnl blijft bezorging van pakketten uitstellen. Is niet de eerste keer, maar levermomenten worden niet gehaald, en daarop volgende bezorgmomenten worden gewijzigd zonder meldingen. Wij worden verwacht ons pakket in ontvangst te nemen, maar dit wordt onmogelijk gemaakt tenzij je kluizenaar bent.

Dat bezorgmomenten gehaald wordt, of het pakket in ieder geval de daarop volgende keer voorrang heeft. Ook een betere communicatie hierover

Uiteraard snap ik dat u hier graag duidelijkere informatie over wil. Helaas is dit lastig, doordat de zending als een zending zonder tracking is verzonden. De U in de code staat voor Untracked. Ik zie wel dat deze zending zaterdag een scan in de postsortering heeft ontvangen, waar dit soort zendingen doorheen gaan. Ik verwacht dan ook dat u de zending spoedig zal ontvangen.