Klacht POSTNL: levert geen post af

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555825
Gebruiker
Mies Meijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag is opnieuw door de pakketbezorger aangegeven dat wij niet thuis zijn als er een pakket bezorgd zal worden
We hebben een Zorgboerderij, dagelijks zijn er 15 tot 20 mensen aanwezig maar meneer de postbode verpoft het om met zijn auto het terrein op et rijden en het pakketje afte leveren dit gebeurd wekelijks door dezelfde postbode

De oplossing

de postbode ontslaan

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat de bezorger het pakket wederom niet op het opgegeven adres heeft aangeboden. Dit is niet volgens onze procedure. Namens PostNL excuses voor het ontstane ongemak en ik kan mij indenken dat dit voor u erg vervelend is. Naar aanleiding van uw klacht heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat u inmiddels ook via andere kanalen contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Mijn collega heeft uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de betreffende bezorger zodat uw klacht besproken wordt om herhaling te voorkomen. Omdat wij uw registratie gebruiken voor het verbeteren van onze interne procedures, ontvangt u hier geen verdere terugkoppeling meer op. Maar u mag wel verwachten dat de situatie verbetert.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mies Meijer
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is niets gedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen