Klacht POSTNL: Levert nooit op afgesproken tijden

Boycotpostnl

Wederom een pakje via prutsnl wat niet in de aangegeven beleverings tijdvak geleverd wordt. Op t&t wordt vermeld tussen 11:30 en 14:30 en het is nu 15:30 en het pakje is er nog niet. Als je dan klantenservice belt zeggen ze promptheerlijk kunnen we niks aan doen. De bezorger kan nog tot 21:00 komen met uw zending. Wtf is dan het nut van een tijd afgifte van levering. Zeg dan gewoon tussen 9 en 21. Dit is nu in 1 maand tijd. De 6e keer van de 10 pakjes. Met als toppunt levering om 21:49 terwijl het eind tijdstip van tijdvak om 13:30 was. Tijd dat er is wat aan gedaan gaat worden want de klanten service vind ik ook behoorlijk onbeschoft. Zelf versturen wij alles met dhl4 you. 1 goedkoper duurd iets langer met leveren maar wel binnen de aangegeven tijd.

Leveren binnen tijdvak en buiten tijdvak een boete systeem en een fatsoenlijke klantenservice die wel behulpzaam zijn en begrip tonen

Geachte heer Rijfkogel,Uit uw bericht begrijp ik dat de pakketbezorger vaak niet binnen het gestelde aflevertijdvak levert. Ik kan me voorstellen dat dit voor ongemak zorgt, excuses hiervoor. Tevens geeft u aan niet tevreden te zijn over onze klantenservice, graag informeer ik u.Op MijnPakket geven wij zo nauwkeurig mogelijk het verwachte tijdstip van bezorging aan. De pakketbezorger is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route. Mede hierdoor kunnen de medewerkers van de klantenservice geen aanpassingen invoeren. De daadwerkelijke aflevertijdstippen worden gecontroleerd en waar nodig worden routes aangepast. In uw bericht geeft u tevens aan dat er in het verleden een pakket is aangeboden na 21:30 uur. Dat is zeker niet de bedoeling. De uiterste bezorgtijd is 21:30 uur, mocht u nog de barcode van het betreffende pakket hebben wil ik hier graag een klacht over opmaken. Met vriendelijke groet,Leonie