Klacht POSTNL: Levert nooit op afgesproken tijden
Details
Klacht
Wederom een pakje via prutsnl wat niet in de aangegeven beleverings tijdvak geleverd wordt. Op t&t wordt vermeld tussen 11:30 en 14:30 en het is nu 15:30 en het pakje is er nog niet. Als je dan klantenservice belt zeggen ze promptheerlijk kunnen we niks aan doen. De bezorger kan nog tot 21:00 komen met uw zending. Wtf is dan het nut van een tijd afgifte van levering. Zeg dan gewoon tussen 9 en 21. Dit is nu in 1 maand tijd. De 6e keer van de 10 pakjes. Met als toppunt levering om 21:49 terwijl het eind tijdstip van tijdvak om 13:30 was. Tijd dat er is wat aan gedaan gaat worden want de klanten service vind ik ook behoorlijk onbeschoft. Zelf versturen wij alles met dhl4 you. 1 goedkoper duurd iets langer met leveren maar wel binnen de aangegeven tijd.Gewenste oplossing
Leveren binnen tijdvak en buiten tijdvak een boete systeem en een fatsoenlijke klantenservice die wel behulpzaam zijn en begrip tonenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.