Klacht POSTNL: Levertijd komt niet overeen

Martinedevaal

Bestel een item bij bol.com en geef daarbij expliciet aan dat ik de bestelling in de middag op mijn werk geleverd wil hebben, wordt opeens de levering naar de avond geschoven!! Dan is het bedrijf niet open :-(. Ik heb het ook nog eens morgenochtend nodig, lekker bedrijf dat post.nl

zsm leveren!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het tijdvak van uw pakket is veranderd naar een later tijdvak. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is, vooral omdat het bedrijf dan niet meer open is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket.