Klacht POSTNL: Levertijd komt niet overeen

Klachtnummer
# 386262
Gebruiker
Martinedevaal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestel een item bij bol.com en geef daarbij expliciet aan dat ik de bestelling in de middag op mijn werk geleverd wil hebben, wordt opeens de levering naar de avond geschoven!! Dan is het bedrijf niet open :-(. Ik heb het ook nog eens morgenochtend nodig, lekker bedrijf dat post.nl

De oplossing

zsm leveren!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het tijdvak van uw pakket is veranderd naar een later tijdvak. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is, vooral omdat het bedrijf dan niet meer open is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van het pakket.


    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen