Klacht POSTNL: Levertijd pakjet zwaar overschreden

Klachtnummer
# 336083
Gebruiker
Idun1970
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 november heb ik een pakket met kerstcadeaus verstuurd via het postkantoor naar Florida, Amerika.
Er werd mij verzekerd dat aangetekend versturen 4 - 7 werkdagen zou duren naar de VS.
Inmiddels is bijna twee weken verder en de track en trace blijft melden SINDS 22 november dat het pakket 'in transit' is in Amsterdam... Ik heb geen idee waar het pakket nu daadwerkelijk is, waarom er al 1,5 week totaal geen beweging is en waarom dit zo lang moet duren.
Het kostte verdorie genoeg geld om te versturen!

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket nu is en waatom het zo lang duurt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In de maand november en december is er aanzienlijk veel online besteld. Een deel van deze pakketten heeft hierdoor vertraging opgelopen waarvoor mijn excuses. Ook de douane zal hier het effect gaan ervaren. Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u. Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. In dit geval zijn we tevens afhankelijk van de buitenlandse bezorgdiensten. Zoals mijn systeemgegevens nu laat zien is het pakket op 8 december 2018 doorgestuurd dan wel gesorteerd is naar de betreffende regio van geadresseerde.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen