Klacht POSTNL: Levertijd wordt niet nagekomen

Klachtnummer
# 305516
Gebruiker
Dirksen170
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag zou een pakket bezorgd worden tussen 13.30 en 16.00 uur volgens post.nl. Ik heb ervoor vrij genomen om het pakket te ontvangen. Ontvang ik om 14.00 uur bericht dat het pakket nog verwerkt moet worden en de volgende dag bezorgd wordt op hetzelfde tijdstip. Voor niets vrij genomen en morgen moet ik weer nemen alsof niets is. Het is dat je zo afhankelijk bent van post.nl...

De oplossing

Ik verlang sowieso een excuus en ik vind dat ze veel eerder moeten berichten als ze een afgesproken levertijd niet gaan redden. Dan kan ik als werkende mens namelijk hierop anticiperen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Dirksen,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de zending vertraging heeft opgelopen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aller eerst wil ik u mijn oprecht excuses aanbieden voor het ongemak.
    Het is altijd mogelijk dat een zending een dag vertraging oploopt. De precieze reden hiervan kan ik niet achterhalen.

    Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending. Zou ik de track en trace code van de zending mogen ontvangen?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen