Klacht POSTNL: levertijden kloppen niet

pietjuh

post bezorger zou om 13:30 al moeten vertrekken het is nu 15:00 en is nogsteeds niet vertrokken, post.nl geeft verkeerde informatie omtrent bezorgtijden, het is absurt dat ze mensen gewoon langer op hun pakket laten wachten. Tip maak een live tracking systeem zodat mensen niet hoeven te wachten en kunnen zien wanneer de postbode komt. dit is al de 2de dag dat ik langer binnen zit dan hoort, zaterdag vertelde een collega dat de bezorger om 1 uur smiddags onder weg was, geen melding gekregen en het pakket is weer terug beland op het depot!

dat post nl gewoon een live tracking systeem maakt zodat mensen niet 10 uur moeten wachten of de hele tijd moeten wachten. het is gewoon triest dat een post bezorger later vertrekt dan hoord.

Bijlagen

Ik snap uiteraard dat het niet fijn is dat een pakket later of eerder bezorgd wordt, dan u verwacht. Helaas is een tijdvak altijd een indicatie en kan deze nog aangepast worden, zodra het pakket voor de bezorging is gesorteerd. Het is in dit geval ook mogelijk dat de Track & Trace iets achterliep. U kan dit controleren door even de taal bovenin te wisselen tussen Engels en Nederlands. Dan weet u weer zeker dat u de juiste informatie voor u heeft. Ik verwacht dat u ondertussen het pakket gewoon binnen heeft.