Opgelost door POSTNL: Levertijden wijzigen steeds...onbetrouwbaar

content Opgelost
Jo

Track en trace ontvangen dag voor levering. Levering gepland tussen 14.30 en 17.00 ....hierop planning en bezoeken aangepast.
Toen ik om 12.00 nog eens keek bleek dat, zonder enige melding, de levering plots tussen 12.10 en 14.10 gepland stond ...snel naar huis gereden en alle afspraken omgepland.
Om 14.20 nog niets geleverd en toen ik weer op post nl keek stond er, weer zonder melding, ..sorry we zijn iets later maar maar we proberen vandaag nog te leveren (voor 22.00)
Wat een waardeloze club ..niet meer van deze tijd ...onddanks alle moderne hulpmiddelen krijgt post-nl het steeds weer niet voor elkaar en moeten alle klanten maar wachten op hun steeds wisselende en chaotische werkwijzen.
En dit is bijna standaard bij post-nl.

Laat me verrassen
Bloemetje ter compensatie maar het beste vond ik het begrip wat de behandelaar had

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Via onze website en app geeft PostNL een tijdsindicatie die gebaseerd is op resultaten van de laatste zes weken. Wij vergelijken daarbij de gemiddelden van de overkomsttermijn en aflevertijden. PostNL probeert een zo klein mogelijk tijdsvenster te tonen. Wij doen ons best hierbinnen af te leveren, maar kunnen dit niet garanderen. Bezorgers zijn afhankelijk van de planning en bijzonderheden in de route. Er kan hierop geen invloed uitgeoefend worden, maar wij controleren alle daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar nodig

Nogmaals excuses dat u hierdoor belangrijke afspraken heeft moeten verzetten en zoals telefonisch afgesproken heb ik u een attentie gestuurd om u tegemoet te komen.