Opgelost door POSTNL: Levertijden wijzigen steeds...onbetrouwbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 595077
Gebruiker
Jo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Track en trace ontvangen dag voor levering. Levering gepland tussen 14.30 en 17.00 ....hierop planning en bezoeken aangepast.
Toen ik om 12.00 nog eens keek bleek dat, zonder enige melding, de levering plots tussen 12.10 en 14.10 gepland stond ...snel naar huis gereden en alle afspraken omgepland.
Om 14.20 nog niets geleverd en toen ik weer op post nl keek stond er, weer zonder melding, ..sorry we zijn iets later maar maar we proberen vandaag nog te leveren (voor 22.00)
Wat een waardeloze club ..niet meer van deze tijd ...onddanks alle moderne hulpmiddelen krijgt post-nl het steeds weer niet voor elkaar en moeten alle klanten maar wachten op hun steeds wisselende en chaotische werkwijzen.
En dit is bijna standaard bij post-nl.

Gewenste oplossing

Laat me verrassen
Geboden oplossing
Bloemetje ter compensatie maar het beste vond ik het begrip wat de behandelaar had
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ontevreden bent over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Via onze website en app geeft PostNL een tijdsindicatie die gebaseerd is op resultaten van de laatste zes weken. Wij vergelijken daarbij de gemiddelden van de overkomsttermijn en aflevertijden. PostNL probeert een zo klein mogelijk tijdsvenster te tonen. Wij doen ons best hierbinnen af te leveren, maar kunnen dit niet garanderen. Bezorgers zijn afhankelijk van de planning en bijzonderheden in de route. Er kan hierop geen invloed uitgeoefend worden, maar wij controleren alle daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar nodig

    Nogmaals excuses dat u hierdoor belangrijke afspraken heeft moeten verzetten en zoals telefonisch afgesproken heb ik u een attentie gestuurd om u tegemoet te komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen