Klacht POSTNL: Liegen over het niet thuis zijn

Klachtnummer
# 541415
Gebruiker
krantje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zou een pakket bezorgd worden, ik ben de hele dag thuis
Er is geen kaartje van ik heb je gemist, maar ze hebben het gedumpt bij afhaalservice
En dan net doen van ik heb je gemist

De oplossing

Op zijn minst bezorger hier over aanspreken, want dit is niet de eerste keer dat het gebeurt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw/ meneer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    De tracking code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen