Klacht POSTNL: liegen over pakketstatus door PostNL

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448968
Gebruiker
roger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket gemarkeerd als "geleverd" terwijl dat niet waar is. Er was altijd iemand thuis, er is geen briefje ingegooid dat het bij de buren geleverd is, en de pakketbezorger is niet in de buurt geweest van de voordeur (nagekeken op beveiligingscamera). Klantenservice doet niets.

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket gebleven is, mij duidelijk informeren en het pakket naleveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen, terwijl het volgens de informatie in Track en Trace zou zijn afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit een hele nare situatie is en dat u zich zorgen maakt. Ik zie dat het pakket onverzekerd is verzonden en dat er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Een onderzoek is niet mogelijk bij dit soort zendingen en ook is het niet mogelijk om in aanmerking te komen voor een vergoeding. Aan de hand van mijn administratie zie ik dat er een klacht voor u is geregistreerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Voor een verdere oplossing adviseer ik u om contact op te nemen met de verzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roger
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is "Het is niet het probleem van PostNL - dus zoek het maar uit"... Had niet veel anders verwacht overigens. De klacht is - wat mij betreft - niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen