Klacht POSTNL: liegen over pakketstatus door PostNL

roger

Pakket gemarkeerd als "geleverd" terwijl dat niet waar is. Er was altijd iemand thuis, er is geen briefje ingegooid dat het bij de buren geleverd is, en de pakketbezorger is niet in de buurt geweest van de voordeur (nagekeken op beveiligingscamera). Klantenservice doet niets.

Uitzoeken waar mijn pakket gebleven is, mij duidelijk informeren en het pakket naleveren.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen, terwijl het volgens de informatie in Track en Trace zou zijn afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit een hele nare situatie is en dat u zich zorgen maakt. Ik zie dat het pakket onverzekerd is verzonden en dat er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Een onderzoek is niet mogelijk bij dit soort zendingen en ook is het niet mogelijk om in aanmerking te komen voor een vergoeding. Aan de hand van mijn administratie zie ik dat er een klacht voor u is geregistreerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Voor een verdere oplossing adviseer ik u om contact op te nemen met de verzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.

roger
De aangeboden oplossing is "Het is niet het probleem van PostNL - dus zoek het maar uit"... Had niet veel anders verwacht overigens. De klacht is - wat mij betreft - niet opgelost.