Klacht POSTNL: Liegen pakket bezorger

Tonny64

Pakket niet bezorgt tussen 11.50& 13.50 uur.
Reden van pekket bezorger wij waren niet thuis,terwijl ik aan huis gekluisterd ben en niet weg kan.nu pas morgen naar 15uur kan ik het ophalen bij de sigarenboer.
En in het pakket zit spiciaalvoer voor mijn honden die ik vanavond al nodig heb voor de hondjes.
Post nl gebeld en die telefoniste kan er alleen een melding van doen.waar ik niks aan heb.
En dan nog liegt die pakket bezorger.
Ben pistoff heb klacht ook gemeld bij de dierenspeciaal zaak .

Dat de pakket bezorger als nog komt met het hondenvoer.speciaal voer

Allereerst mijn excuses dat u tevergeefs thuis heeft zitten wachten. De telefoniste heeft uw klacht inderdaad vastgelegd. Uw klacht is inmiddels ook met de chauffeur besproken. U mag verwachten dat deze situatie niet meer zal voorkomen naar aanleiding van uw klacht.

Zodra een pakket naar een PostNL-locatie gestuurd wordt kan dit niet meer teruggedraaid worden. Vandaar dat de telefoniste geen nieuwe bezorgpoging voor u heeft kunnen regelen. Gelukkig heeft u uw zending inmiddels kunnen afhalen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor de situatie die hierdoor ontstaan is.

Tonny64
Geen oplossing. Alleen een slap excuus. Is trouwens al de 5e keer dat dit is gebeurd. Dus het slap excuus van " zal niet meer gebeuren" slaat nergens op. Persoonlijk contact opnemen met is teveel moeite.