Klacht POSTNL: Liegen pakket bezorger

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 414371
Gebruiker
Tonny64
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet bezorgt tussen 11.50& 13.50 uur.
Reden van pekket bezorger wij waren niet thuis,terwijl ik aan huis gekluisterd ben en niet weg kan.nu pas morgen naar 15uur kan ik het ophalen bij de sigarenboer.
En in het pakket zit spiciaalvoer voor mijn honden die ik vanavond al nodig heb voor de hondjes.
Post nl gebeld en die telefoniste kan er alleen een melding van doen.waar ik niks aan heb.
En dan nog liegt die pakket bezorger.
Ben pistoff heb klacht ook gemeld bij de dierenspeciaal zaak .

De oplossing

Dat de pakket bezorger als nog komt met het hondenvoer.speciaal voer

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst mijn excuses dat u tevergeefs thuis heeft zitten wachten. De telefoniste heeft uw klacht inderdaad vastgelegd. Uw klacht is inmiddels ook met de chauffeur besproken. U mag verwachten dat deze situatie niet meer zal voorkomen naar aanleiding van uw klacht.

    Zodra een pakket naar een PostNL-locatie gestuurd wordt kan dit niet meer teruggedraaid worden. Vandaar dat de telefoniste geen nieuwe bezorgpoging voor u heeft kunnen regelen. Gelukkig heeft u uw zending inmiddels kunnen afhalen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor de situatie die hierdoor ontstaan is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonny64
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Alleen een slap excuus. Is trouwens al de 5e keer dat dit is gebeurd. Dus het slap excuus van " zal niet meer gebeuren" slaat nergens op. Persoonlijk contact opnemen met is teveel moeite.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen