Klacht POSTNL: lost de fout op met de app,en neem prive klachten serieus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271175
Gebruiker
debommeltje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Zou vandaag pakket krijgen uit USA ,de bezorgen zou vandaag langs komen,tussen 13:00 en 15:00 en er moest 42,65 uero betaald worden gepast.dus ik nog vlug naar de bank.maar geen bezorger na 15:00 uur, krijg ik bericht in de app van post.nl,dat er vertraging is.dus ik wacht nog langer tot 18:00 dan bel ik postnl met de klacht,daar doen ze de klacht af met een digitale fout sorry meneer.En dit is nu de 3de keer al ,met de app van postnl.en nu weet ik nog steeds niet waneer het nu komt.

Gewenste oplossing

Dat ze mij tegemoet komen,voor 3keer wachten
Geboden oplossing
Geen oplossing,Zal wel normaal zijn in deze tijd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Bombeeck,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht die vertraging heeft opgelopen bij de bezorging.

    Ik begrijp dat dit frustrerend voor u moet zijn als u aan het wachten bent op een zending dat deze vertraging oploopt. De tijden die we aangeven zijn altijd een indicatie en kunnen eerder of later zijn door omstandigheden. We proberen een zo precies mogelijke indicatie te geven maar dat lukt niet altijd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL
  2. Auteur
    debommeltje
    Datum
    Dit is nu hoe postnl antwoord,met een stom antwoord,ja de tijden een indicatie zijn ,maar 24 uur dit is geen vertraging meer ,dit is een fout van jullie en ook nog 3keer de zelfde fout.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen