Klacht POSTNL: lost de fout op met de app,en neem prive klachten serieus
Details
Klacht
Zou vandaag pakket krijgen uit USA ,de bezorgen zou vandaag langs komen,tussen 13:00 en 15:00 en er moest 42,65 uero betaald worden gepast.dus ik nog vlug naar de bank.maar geen bezorger na 15:00 uur, krijg ik bericht in de app van post.nl,dat er vertraging is.dus ik wacht nog langer tot 18:00 dan bel ik postnl met de klacht,daar doen ze de klacht af met een digitale fout sorry meneer.En dit is nu de 3de keer al ,met de app van postnl.en nu weet ik nog steeds niet waneer het nu komt.Gewenste oplossing
Dat ze mij tegemoet komen,voor 3keer wachten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.