Klacht POSTNL: lost de fout op met de app,en neem prive klachten serieus

debommeltje

Zou vandaag pakket krijgen uit USA ,de bezorgen zou vandaag langs komen,tussen 13:00 en 15:00 en er moest 42,65 uero betaald worden gepast.dus ik nog vlug naar de bank.maar geen bezorger na 15:00 uur, krijg ik bericht in de app van post.nl,dat er vertraging is.dus ik wacht nog langer tot 18:00 dan bel ik postnl met de klacht,daar doen ze de klacht af met een digitale fout sorry meneer.En dit is nu de 3de keer al ,met de app van postnl.en nu weet ik nog steeds niet waneer het nu komt.

Dat ze mij tegemoet komen,voor 3keer wachten
Geen oplossing,Zal wel normaal zijn in deze tijd.

Geachte heer, mevrouw Bombeeck,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht die vertraging heeft opgelopen bij de bezorging.

Ik begrijp dat dit frustrerend voor u moet zijn als u aan het wachten bent op een zending dat deze vertraging oploopt. De tijden die we aangeven zijn altijd een indicatie en kunnen eerder of later zijn door omstandigheden. We proberen een zo precies mogelijke indicatie te geven maar dat lukt niet altijd.

Jurgen
    PostNL
    debommeltje
    Dit is nu hoe postnl antwoord,met een stom antwoord,ja de tijden een indicatie zijn ,maar 24 uur dit is geen vertraging meer ,dit is een fout van jullie en ook nog 3keer de zelfde fout.