Klacht POSTNL: Luie bezorger?

Remco2688

Postbezorger neemt gewoon pakketje weer mee en brengt er 1 van de 2 en rijd weer weg terwijl hij hem beloofde te halen want die was hij vergeten mee te nemen. En gooit briefje in de bus niet aanwezig.

Dat dit aangepakt wordt want, bedrijven beloven voor 22 uur besteld morgen in huis maar door dit soort bezorgers komt hij gewoon 3 dagen later. En dit is niet de eerste keer dat we dit meemaken.

Geachte heer/mevrouw Oor. Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is niet netjes van de bezorger om vervolgens niet het tweede pakket alsnog bij u aan te bieden maar wel een briefje achter te laten. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat de afzender namens u een klacht heeft laten registreren. Deze is doorgestuurd naar de leidingevende van de bezorger en die gaat het verder oppakken om ervoor te zorgen dat niet weer zal gebeuren.