Klacht POSTNL: Luie bezorger

Jasmijn

Heb iets besteld bij de Mediamarkt, voor 23:45 besteld is morgen in huis. Nou heb ik het expres bij een restaurant laten bezorgen om het feit dat ze heel de dag open zijn. Nou staat er opeens “bezorging niet mogelijk”. Door wat? Een luie bezorger? Nou moet ik het ergens anders ophalen! Ik kon net zo goed de winkel inlopen!!!! Ik heb de klantenservice gebeld en heb 20 minuten gewacht. Nog steeds waren de medewerkers “bezet”.

Niet naar een post nl ophaal locatie brengen maar gewoon bezorgen !!!!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en eventueel een klacht te kunnen melden. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- U geeft aan dat het bezorgadres een restaurant is. Was u zelf aanwezig op 3 januari om 19:00 uur?
    - Is er een briefje achtergelaten in de brievenbus?

Omdat ik zie dat het pakket tot nu toe nog niet afgeleverd is, raad ik u aan ook contact op te nemen met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever en zij kunnen indien nodig verdere stappen ondernemen om uit te zoeken wat er met de zending aan de hand is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht over het niet aanbellen/afgeven en niet ontvangen van een briefje doorgezet naar de leidinggevende. Die gaat dit oppakken en met de bezorger bespreken zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Nogmaals excuses dat dit is gebeurd.

Het komt wel eens voor dat een locatie geen capaciteit meer heeft om de pakketten op te slaan. Er wordt dan uitgeweken naar een andere locatie. Dat is in uw geval vermoedelijk ook gebeurd. Volgens mijn gegevens heeft u de zending inmiddels wel af kunnen halen.