Klacht POSTNL: Luie bezorgers

Anitavan duiven

Ik ben net verhuisd naar een 3 hoge appartement en heb redelijk veel pakketjes besteld. Het zijn allemaal kleine dingen. Van de meeste bezorgers zijn goed en lopen naar boven. Maar er zijn er een paar bij die gewoon te lui zijn.

Wil graag weten of dit in de regels staat bij postnl of dat het verschilt per bezorger en of ik zelfs mag zeggen dat hij maar naar boven moet komen

Geachte mevrouw van Duiven,

Bedankt voor uw bericht. Onze bezorger is verplicht om het pakket aan de deur aan te bieden. Wel kan onze bezorger u vragen om het pakket beneden op te halen, maar deze kan u tot niets verplichten. Ik vind het erg jammer dat in sommige gevallen onze bezorger de procedure niet heeft gevolgd.

Ik kan een klacht uitzetten zodat dit met de betreffende bezorger wordt besproken. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht:

- Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S) van een pakket welke is bezorgd door de bezorger die niet naar boven wou lopen.

Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen.

Sarah
    PostNL