Opgelost door POSTNL: Luie postbode

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 401207
Gebruiker
Hetty
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet thuis bericht op de website, geen briefje in de bus, want i was gewoon thuis.......
Postbode wederom niet geweest!!

De oplossing

Pakket bezorgen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger onterecht heeft aangegeven dat u niet thuis was tijdens het bezorgmoment. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik wil u daar dan ook mijn excuses voor aanbieden. Ik heb uw klacht gelijk doorgestuurd naar de teamleider van de betreffende bezorger zodat dit intern besproken gaat worden. U mag er vanuit gaan dat dit niet nogmaals gebeurt. Mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, neem dan gerust opnieuw contact op met PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hetty
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gisteren voor het eerst in 6 weken weer eens een PostNL pakketje gekregen. De vorige bezorger nam de route van de nieuwe bezorger over........
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?