Klacht POSTNL: m'n pakketje komt maar niet uit inklaring

Nielsen

Ik heb via ebay een laptopcharger laten versturen. Volgens het trackingnr wat ik van de verkoper heb gekregen is het pakketje op 18 nov in Amsterdam aangekomen bij inklaring (Arrival at inward office of exchange -Nov-18-13, 13:54 PM, AMSTERDAM) Sindsdien blijft het stil, hoe kan dat nou zo lang duren? D'r hoeft niet eens iets voor import betaald te worden want de charger was onder een tientje. Trackingnr is; RB782506767CN.
Bij voorbaat dank, Bert.

Spoedige bezorging

Geachte heer Nielsen,Hartelijk dank voor uw melding op klachtenkompas. Volgens mijn gegevens is RB782506767CN inderdaad 18 november 2013 in Nederland aangekomen, direct verwerkt en 19 november op uw adres afgeleverd onder de PostNL barcode 3SIMU15935331. Wellicht dat het toch bij een van de buren is afgeleverd, ik raad u aan dit na te vragen. Mocht dit het pakket niet boven water halen, zult u zich tot de afzender moeten wenden. Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens onze voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Francis
    Nielsen
    Maar dan zou de chinese tracking ook afgeleverd moeten zeggen en dat doet het niet. Jullie zijn het dus gewoon kwijt, wees dan iig eerlijk. Maar ik begrijp dat jullie zoals wel vaker geen verantwoording nemen, ik regel het wel verder met de verkoper.
    Geachte heer Nielsen,Hartelijk dank voor uw reactie.Het is voor te stellen dat u het pakket spoedig zou willen ontvangen. De reden dat de afzender een onderzoek op kan starten is dat deze ook voor de zending heeft betaald. Als de zending niet aankomt zijn er internationale afspraken dat de afzender hier verantwoordelijk voor is. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Annelies