Opgelost door POSTNL: Maand na leverdatum nog geen pakket.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 304683
Gebruiker
JornDR
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op 17-04 brief ontvangen ivm pakketje uit het buitenland.
Op 19-04 mail ontvangen dat mijn factuur in juiste orde wast ontvangen.
Op 25-04 update track en trace code levering 28-04 tussen 18:00 en 20:00
Op 29-04 s'avonds melding gekregen dat het druk was en dat levering later zou plaats vinden.
Echte nu nog steeds mijn pakket niet ontvangen. Klanten service geeft elke keer aan ligt nog bij de douane. Onder tussen zijn we dus al bijna een maand verder dan de oorspronkelijk leverdatum en nog geen pakket.

Met vriendelijke groet Jorn

De oplossing

Duidelijkheid omtrent locatie/status van mij pakket
Zo snel mogelijke levering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    JornDR
    Datum
    Zojuist een update gekregen dat hij vanavond word bezorgd. Ik ben benieuwd. Misschien bericht 1 dag te vroeg geplaatst.
  2. Auteur
    JornDR
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JornDR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is gisteren alsnog geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen