Klacht POSTNL: Malafide handelingen pakketbezorging

DroneMadnessRC

Niet nakomen bezorging het frauderen met mijn handtekening.
PostNL doet scheinheilig via SM of zij er niets aan kunnen doen ik weet echter wel beter. Postnl slaat een slaatje uit de corona crisis door onder de noemer van drukte je pakketje dagen later te bezorgen. Ik hoop dat onze overheid hier eens iets aan gaat doen want blijkbaar komen ze overal mee weg. Corona crisis is goudmijn voor postnl.

Niets aangezien ze alleen maar met onwaarheden komen aanzetten. Hoop dat dit bedrijf eens van boven tot onder doorlichten aangezien zij over de rug van klanten rijk worden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van door u verwachte pakketten. U geeft aan dat de chauffeur zelf een handtekening voor ontvangst plaatst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u zich niet prettig voelt bij het feit dat de chauffeur tekent voor ontvangst van uw pakketten. De chauffeur moet per pakket de juiste aanbiedprocedure hanteren. Om ervoor te zorgen dat de chauffeur zijn werkwijze zal verbeteren wil ik uw melding graag doorgeven aan het depot.

- de track en trace codes van pakketten waarbij de chauffeur een handtekening voor ontvangst heeft gezet;
    - of de betreffende pakketten wel door u in ontvangst zijn genomen.

DroneMadnessRC
    Ik heb alle info weggegooid aangezien ik reeds meerdere malen hier melding van heb gemaakt wel beloof ik dit wanneer dit nogmaals voorkomt ga ik kijken of ik gerechtelijke stappen kan ondernemen. Helaas hebben meerdere meldingen en meerdere keren excuus van bezorgers en de regiomanager ertoe geleid dat er maar geen verbetering komt. Mij is echter nu wel duidelijk via uw backoffice dat het hier gaat om valsheid in geschrifte. artikel 225 van het Wetboek van Strafrecht hij die een geschrift dat bestemd is om tot bewijs van enig feit te dienen, valselijk opmaakt of vervalst, met het oogmerk om het als echt en onvervalst te gebruiken of door anderen te doen gebruiken, wordt als schuldig aan valsheid in geschrift gestraft, met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vijfde categorie.
    Deze praktijken komen hier helaas dagelijks voor. Naar mijn inziens dient bezorger mij te vragen naar de drie laatste karakters van mijn ID en deze te vermelden op de ontvangst bevestiging dit gebeurt keer op keer niet. Vanaf heden ga ik hier bewijs van bewaren en tzt zal ik u hier schriftelijk van in kennis stellen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik nog steeds vriendelijk groetend A. D. de Kruijff

DroneMadnessRC
Ik zou de track en tracé moeten opgeven echter word de klacht van 'valsheid in geschrifte' niet beaamd dus postnl maakt er zogenaamd werk van ik heb nu nog steeds 7 poststukken niet ontvangen.