Klacht POSTNL: Mededeling dat een poging is gedaan een pakket te bezorgen terwijl dat niet gebeurt is.

Dirk

De pakket bezorging van PostNL geeft deze week via de mail al 2x aan ze tevergeefs een pakket hebben aangeboden terwijl dat niet gebeurt is. Het eerste pakket is na 15 uur af te halen op een PostNL punt die na 15 uur gesloten is en bovendien niet het reguliere punt is dat in de wijk ligt. Als je zit te wachten op het pakket dan krijg je via de mail de mededeling dat er tevergeefs is aangeboden, terwijl ze niet aan de deur zijn geweest! Ergerlijk omdat er op die manier niets te plannen valt voor ontvangst aan huis. Een bezorger die het niet zo nauw neemt.

Ik verlang van PostNL dat ze levert waarvoor betaald is, de verzendkosten.

Geachte heer/mevrouw Verploegh,

Uit uw bericht begrijp ik dat u bij deze twee pakketten de melding kreeg dat er een bezorgpoging is geweest terwijl u gewoon thuis was. Ik kan me goed voorstellen dat u hier van baalt, mijn excuses voor het ongemak!

Kunt u mij vertellen of uw bel naar behoren werkt? Heeft u beide keren wel een kennisgeving ontvangen? Ik hoor het graag van u zodat ik hier een melding van kan maken. Ik zie dat u beide pakketten inmiddels gelukkig in bezit heeft.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Ik zie uit naar uw antwoord!

Sarah
    PostNL klantenservice
    Dirk
    De bel werkt naar behoren, direct ook gecontroleerd na de eerste email melding dat 1e pakket tevergeefs was aangeboden. Op zondag werden 2 PostNL briefjes door buren van verderop in de straat door mijn brievenbus gedaan met (uiteraard) mijn adres. Verkeerde bezorgt met de mededeling dat ik als ontvanger niet thuis was. Via de email melding heb ik de nieuwe zending (2e pakket) maar direct bij het afhaalpunt laten bezorgen. Adressering in beide gevallen correct/aflevering consequent niet juist.
    Dirk
    Wederom vandaag briefje van buren door de bus. Opnieuw (voor de 3e keer) een pakket op verkeerd adres aangeboden (3SRIMU8011779) terwijl de adressering correct is. Pakket inmiddels afgehaald afhaaladres. Bezorger blijft consequent verkeerd bezorgen!
    Dirk
    Pakketbezorger aangesproken. Hij bleek in de war met het adres (zou op 109 hebben bezorgt ipv op 106). Heeft excuses aangeboden en weet nu waar ik woon :-)
    Geachte heer, mevrouw Verploegh,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat dit niet goed is gegaan, maar wel fijn dat u dit inmiddels heeft besproken met de chauffeur. Ik ga ervan uit dat het vanaf nu helemaal goed gaat verlopen en mocht dit toch niet het geval zijn dan verneem ik dit uiteraard graag van u.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet
    Dirk
    Afspraken gemaakt met de bezorger die nu weet welk huis hoort bij het afleveradres. Gaf aan in de war te zijn geweest en heeft excuses aangeboden. Daarmee is de zaak afgedaan en het niet- bezorgen mysterie opgelost.