Klacht POSTNL: Medewerker onterecht beschuldigd

Kirsty

Op 22 januari 2014 is er een pakketje bij mijn buurvrouw op Wolverlei 3 bezorgd. Zij was niet thuis en het pakketje is bij haar voordeur gezet. Degene die normaal gesproken de pakketjes bezorgd (van koeriersdienst Vos) brengt altijd, wanneer de buurvrouw niet thuis is, de pakketjes bij ons op nr. 5. Dit keer moet er dus iemand anders zijn geweest, want die persoon heeft pakketje bij voordeur buurvrouw gezet. Nu horen wij dat de bezorger van Vos ontslag krijgt voor het stukje van postnl, omdat hij ervoor verantwoordelijk wordt gehouden dat hij dit pakketje niet bij ons heeft gebracht. Ik zou gezegd hebben dat ik niet praat met onze buurvrouw en dat wij ruzie hebben. Dit is totaal niet aan de orde. Gisteren (12/2) heb ik contact met Postnl gehad en de klacht neergelegd, na het helemaal te hebben uitgelegd. Ik hoor net van mijn buurvrouw dat de betreffende bezorger vanochtend op het matje hiervoor is geroepen en dat ze niks doen met mijn verhaal. Ik vind het te brutaal voor woorden.

Ik zou willen dat ons verhaal gehoord wordt en dat de betreffende bezorger niet het ontslag krijgt, waarmee wordt gedreigd. Verder vind ik het erg vervelend dat mijn buurvrouw en ikzelf niet serieus genomen worden, maar dat het verhaal zo van tafel geveegd wordt. De bezorger weet zelfs dat wanneer mijn buurvrouw en ik er niet zijn, dat hij een pakje naast de vuilcontainer kan zetten, dat doet hij dan ook keurig als bovenstaande zich voordoet.

Geachte mevrouw Kip,Hartelijk dank dat je alsnog uitleg over de situatie geeft.Ik geef je melding uiteraard door en laat dit ook bespreken. Mijn excuses voor de verwarring en ongemak.Met vriendelijke groet,Mina
    Kirsty
    Geachte Mina,Ik kan hier niet mee akkoord gaan. Wij hebben gehoord dat er letterlijk gezegd is dat er met onze klacht niks gedaan en dat er ook niks mee gedaan kan worden. Tevens was mij reeds beloofd dat ik een terugkoppeling zou krijgen n.a.v. mijn telefoongesprek. Dit is niet gebeurd, dus wat u nu als reactie aan mij terugkoppelt, is volstrekt niet voldoende.
    Hoogachtend,
    Kirsty
    Geachte mevrouw Kip,Ik begrijp uw onvrede in deze kwestie, uw melding heb ik doorgezet met het verzoek contact op te nemen met u aangezien dit niet is gebeurd.Mijn welgemeende excuses voor de gang van zaken.Met vriendelijke groet,Francis