Klacht POSTNL: Medisch materiaal dat ik vandaag nog nodig heb in verband met ontslag uit ziekenhuis, niet aan deur

sad Niet opgelost
Ties

Ik ben gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Door infectie en complicaties ben ik moeilijk ter been momenteel.
Het ziekenhuis heeft voor mij een order geplaatst bij Mediq. Ik heb de medische spullen vandaag nodig (onder andere spuiten). Zit zonder.
Woon op 9 hoog. Gebouw met een lift.
Ik heb de laatste woning. Valkerij van 100 meter. Ik krijg mijn linker been niet eens voor het rechter.
Het pakket moet dus aan de deur worden bezorgd.
De bezorger belt aan.
Maar weigert naar boven te komen. Stond in de zon leunend tegen zijn auto.
Later krijg ik een bericht dat de bezorger het pakket niet heeft kunnen bezorgen. En dat het maandag na 12 uur in een afhaalpunt op 3,5 km ligt.
Schandalig.
Daarna de klantenservice gemaild.
Liep ook totaal mis daar de medewerker uitsluitend en alleen bleef vragen naar de barcode dat ik op dat moment niet voorhanden had.
Naam, adres,. Postcode, huisnummer met vermelding van afzender, was niet genoeg en de verbinding werd verbroken.
Wat een service.
Heb mijn apparatuur nodig.
En dit zijn de reacties van medewerkers PostNL.
Daarna nog evaluatie formulier ingevuld.....niets

PostNL service 0. Nul....0

Fatsoenlijke service bieden
Ik heb mijn pakketten inmiddels binnen. de een heb ik op 3.5 km zelf moeten halen. het andere stond voor de deur. wel thuis, mar niemand aangebeld. Het ptobleem met PostNL voor mensen op een falt is, dat zij in hun beleidsregels hebben staan dat de bezorger beneden bij de centrale toegang aanbelt, en daar blijft wachten tot de bewoner het komt halen. Ik als flatbewoner als laatste op een gallerij van 100 meter ben de klos als ik iets kom te mankeren of ziek ben. Dat blijft dus een probleem. anders niet te beroerd om een van 9 hoog en die paar hionderd meter lopen te doen. Maar hier wonen voornamelijk ouderen die moeilijk ter been zijn of iets mankeren aan hart, of allerlei minder mobiel door gewoon ouderdom. Het irriteert veel mensen dat PostNL dit beleid hanteert. Erg veel andere bezorgingsbedrijven lopen wel met het pakket tot aan de deur van het appartement.

Uiteraard een lastig situatie waar u zich op dit moment in bevindt. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van uw zending

Ties
    Geachte heer, mevrouw,

Vanmorgen stond het pakket waar ik zaterdag op zat te wachten, voor mijn deur. Zonder aan te bellen heeft een medewerker van PostNL het daar neergezet.
    Die spullen binnen.
    Het andere pakket dat werd geleverd door PostNL heb ik inmiddels opgehaald bij het afhaalpunt. Daar lagen vele honderden pakketten meer, en een stel zeer geïrriteerde klanten die vanuit allerlei richtringen in de stad, naar dit afhaalpunt moesten komen.
    de klachten varieerde sterk, maar duidelijk werd wel dat er niet heel veel werk is gemaakt om het a. bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt te plaatsen; b. een legio aan klachten, zeer divers van aard.

Ik verwijt het Mediq dat ze een spoedklus niet op een andere manier aanbieden en er PostNL et hun rigide regels daarvoor inhuren.

Ik verwijt mezelf dat ik niet helder genoeg meer was om de twee barcodes op te sporen.

En als het aan mij ligt, niets meer met PostNL daar ik flatbewoner ben en hiermee dus altijd te maken blijf krijgen. Jullie leveren niet uit. en dat was dat. Als je moeilijk ter been bent, ben je de klos. Alle andere diensten leveren gewoon aan de woning op de galerij.

Wat jullie willen besparen werkt echt tegen jullie. Ghet wordt als zeer klantonvriendelijk ervaren. bij een laagbouwwoing, geen enkel probleem. maar in een flat....

Enfin.

Dit waren mijn laatste woorden hierover. ik heb mijn post van PostNL allemaal allang verwijderd. inclusief de barcodes.

Succes met uw bedrijf!

Tinus Brabers
    Geachte heer,

Bedankt voor de toelichting en dat u nog even laat weten dat u uw bestellingen inmiddels wel in uw bezit heeft. Mijn excuses voor alle overlast. Jammer, maar begrijpelijk dat u de Track & Trace codes van deze zendingen niet meer weet.

Zonder deze informatie heb ik niet de mogelijk om hier een klacht over aan te maken. Ik hoop uiteraard dat er geen verdere problemen meer zullen zijn, maar mocht dit toch weer gebeuren, wil ik u vragen om de Track & Trace code goed te bewaren en dit direct weer bij ons te melden.