Klacht POSTNL: Medisch materiaal dat ik vandaag nog nodig heb in verband met ontslag uit ziekenhuis, niet aan deur
Details
Klacht
Ik ben gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Door infectie en complicaties ben ik moeilijk ter been momenteel.Het ziekenhuis heeft voor mij een order geplaatst bij Mediq. Ik heb de medische spullen vandaag nodig (onder andere spuiten). Zit zonder.
Woon op 9 hoog. Gebouw met een lift.
Ik heb de laatste woning. Valkerij van 100 meter. Ik krijg mijn linker been niet eens voor het rechter.
Het pakket moet dus aan de deur worden bezorgd.
De bezorger belt aan.
Maar weigert naar boven te komen. Stond in de zon leunend tegen zijn auto.
Later krijg ik een bericht dat de bezorger het pakket niet heeft kunnen bezorgen. En dat het maandag na 12 uur in een afhaalpunt op 3,5 km ligt.
Schandalig.
Daarna de klantenservice gemaild.
Liep ook totaal mis daar de medewerker uitsluitend en alleen bleef vragen naar de barcode dat ik op dat moment niet voorhanden had.
Naam, adres,. Postcode, huisnummer met vermelding van afzender, was niet genoeg en de verbinding werd verbroken.
Wat een service.
Heb mijn apparatuur nodig.
En dit zijn de reacties van medewerkers PostNL.
Daarna nog evaluatie formulier ingevuld.....niets
PostNL service 0. Nul....0
Gewenste oplossing
Fatsoenlijke service bieden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.