Klacht POSTNL: Meer dan eens foute informatie online
Details
Klacht
PostNL toont online niet bestaande opties.Ik wilde een pakket van 21 kg naar Noorwegen sturen en online kreeg ik de gewichtsklasse 20-23kg met verzekerservice te zien voor €70,-
Bij de readshop, korianderplein, Apeldoorn kregen ze deze optie niet op de terminal. De medewerkers kregen telefonisch de mededeling “de terminal is leidend”.
Ik kon onverrichter zake naar huis met een zwaar pakket.
Het is niet de eerste keer dat postnl.nl informatie niet juist is.
Gewenste oplossing
Zorgen dat postnl de boel een keertje op orde brengt en, als de informatie niet klopt de klant tegemoet komen en niet met een kluitje in het riet sturen.Bijlagen
- 0317BAEB-D835-4062-930B-9F97C6B25A16.png 236 KB
- 60D4907B-628D-4487-86DC-D6C0E5870B66.png 240 KB
- D1A4B57D-E10F-4AE8-9E02-E7FA08D36E1F.png 236 KB
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.