Klacht POSTNL: Meer dan helft kerstkaarten niet bezirgd

Klachtnummer
# 340034
Gebruiker
M B
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kerstkaarten met de speciale kerstzegel 6 december in de daarvoor bestemde bus bij de Etos in Hoogland gedaan. Tot op vandaag heeft nog maar een klein aantal mensen van de 50 verstuurde kaarten de kaart ontvangen. Echt te gek voor woorden. Als het bedrijf deze drukte niet aankan waarom dan een kerstzegel op de markt brengen. Zeer spijtig in een tijd waarin veel mensen geen kaarten meer per post versturen maar digitaal. Weer een traditie die verloren gaat door een knullig optreden van een wat zichzelf noemt groot postbedrijf. 50 kaarten is qua bedrag met kerstzegel zeker 50 euro. Stop aub met deze zegels en maak mensen niet blij met een goedkope kerstzegel.

De oplossing

Zorgen dat alle kaarten alsnog morgen 24 december bezorgd worden en vergoeding van de geleden schade

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen