Klacht POSTNL: Meerdere bevestigd via mail verzonden poststukken niet bezorgd

Klachtnummer
# 129992
Gebruiker
laloca13
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik krijg mijn post niet meer of enkele weken later als ik geluk heb ik mis dus nu belangrijke formulieren en aanvragen gemeentelijke besluiten post pakketten etc etc

Gewenste oplossing

Een uitleg waar mijn post blijft en hoe en wie dit veroorzaken uitleg geven en schade vergoeding voor gemiste afspraken met zorginstellingen belastingdienst etc etc

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kamermans,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u poststukken niet heeft ontvangen.

    Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor de foutieve bezorging. Graag verneem ik nog van u of er poststukken tussen zitten die met een trackingcode zijn verstuurd. U heeft het namelijk ook over pakketten in uw bericht. Wanneer er 3Scodes zijn, zou u deze nog willen meesturen?

    Zou u tevens kunnen aangeven om hoeveel poststukken het precies gaat? Wanneer had u deze poststukken verwacht? En vanuit welke plaatsen zijn de poststukken verstuurd?

    Uw reactie zie ik graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Raf
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    laloca13
    Datum
    vriendelijk bedankt voor de redactie en antwoord ik heb de post verzending codes momenteel helaas niet bij de hand voor u track and trace ga ik zo direct opzoeken en stuur ik privé nog aan u Door
    maar hoe is dit mogenlijk en heeft het zover kunnen komen dat ik klachten kompas wou inschakelen?
    vind dit vrij absurd en schending van mijn privacy
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Kamermans,

    Ik begrijp dat u graag wilt weten waar het mis gaat. Soms komt het voor dat post vermist raakt tijdens de sortering of mogelijk is post verkeerd geadresseerd. Helaas is het niet mogelijk om post precies te achterhalen, omdat dit zonder code wordt verstuurd.

    Het is goed om dit te melden, zodat wij kunnen controleren of dit vaker voorkomt in uw postcodegebied en het proces kunnen verbeteren. Mocht u de informatie hebben die wij nodig hebben, dan kunt u dit ook telefonisch of via chat/Facebook/Twitter doorgeven. Wij kunnen u via deze kanalen snel helpen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice


    Met vriendelijke groet,
    Wilma
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen