Klacht POSTNL: meerdere brievenbuspakketjes niet bezorgd

sad Niet opgelost
Hoop#oplossing#2020

Verschillende gezinsleden zitten te wachten op brievenbus pakketjes. Het betreft 3 zendingen die op verschillende data verzonden zijn door verschillende afzenders. Geen van deze brievenbuspakketjes is bezorgd. De verzendstatus van alle drie de brievenbus pakketjes blijft ongewijzigd: "Zending ontvangen door PostNL, bezorgtijd nog niet bekend" deze status is laatste 3 weken niet veranderd. Omdat normale post wel de eerst volgende dag bezorgd wordt vraag ik me af of er iets anders in dit proces verkeerd gaat. Een enkel poststuk kwijt kan voorkomen, maar geen enkel brievenbuspakketje wat aankomt, daar moet iets aan de hand zijn...

Graag zou ik uitgezocht willen hebben wat er hier fout gaat; uiteraard heb ik alle begrip voor de extra uitdagingen die de Corona crisis met zich meebrengt. Ik heb hier echter sterk het gevoel dat er in de "process flow" een en ander niet goed loopt, anders was er ten minste wel 1 brievenbuspakket bezorgd geweest. Ik hoop dat pakketten gevonden kunnen worden en als nog bezorgd zullen worden.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van de pakketjes bestemd voor uw adres. Ze zijn allemaal gepost op een ander moment, maar toch zijn ze nog niet aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u zich afvraagt wanneer u ze kunt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb ze allemaal nagekeken in mijn systeem en ze hebben inderdaad geen updates meer gehad, zoals u ook aan geeft. Wanneer u de zendingen nog steeds niet heeft ontvangen, kunt u het beste contact opnemen met de afzenders van de pakketten. Zij kunnen dit op hun beurt bij ons aangeven zodat het eventueel verder uitgezocht kan worden en voor u een passende oplossing zoeken. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Hoop#oplossing#2020
Geen, verzenders benaderen maar die krijgen ook geen reactie van postnl. Waarom kan de ontvanger geen onderzoek starten, ik heb ook alle gegevens van de zending beschikbaar