Klacht POSTNL: meerdere pakjes en brieven niet bezorgd en er word door postnl geen verdere aktie ondernomen

klachtpost.nl

Deze week (week4 2018) reeds 3 pakjes/brieven niet aangekomen word nu best wel vervelend en de klacht word ook niet opgelost

bezorgen van brieven en pakjes!!!!!

Geachte heer/mevrouw van Vlaanderen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat verschillende poststukken/pakketjes op uw adres niet aangekomen zijn. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Zou u als reactie op dit bericht aan willen geven om wat voor poststukken het precies gaat, wie de afzenders zijn en wanneer deze poststukken verstuurd zijn? Om hoeveel poststukken gaat het en zou u ook willen controleren of deze poststukken door ons bezorgd hadden moeten worden, of is het ook mogelijk dat een andere bezorgdienst hier verantwoordelijk voor is?

Voor wat betreft de pakketjes die niet aangekomen zijn, zou u aan willen geven of deze pakketjes ook met een tracking code verstuurd zijn?

Zou u ook aan willen geven of de pakketjes/brieven particulier of zakelijk verzonden zijn? Mocht dit zakelijk zijn, dan raad ik u aan om contact op te nemen met mijn collega's van PostNL Zakelijk via https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    Goede middag René
    Het gaat om minimaal 3 pakketjes zakelijk die gewoon door de brievenbus kunnen,al dan niet met track en trace code ,het probleem zit hem in de inval bezorgers van Postnl, onze vaste bezorger is heel goed op de hoogte van dit adres maar de invalkrachten niet ,dit is een telkens terugkerend probleem .
    Deze invalkrachten, kijken niet goed op de adres gegevens en alleen naar het nummer .
    met gevolg dat deze brieven en pakjes bij een ander met het zelfde nummer maar ander adres terecht komen.Deze fout in bezorging gebeurde allemaal in dezelfde week van afwezigheid van de vaste bezorger.Dit zou toch te achterhalen moeten zijn wie deze wijk heeft gelopen,ik neem aan dat de scanners gelinkt zijn aan een bezorger.bovendien zoals ik al aangaf is dit een telkens terugkerend probleem.

Geachte heer, mevrouw van Vlaanderen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging op uw adres zo moeizaam verloopt. Om concreet actie te kunnen nemen en uw klacht door te kunnen geven ontvang ik graag de volgende gegevens van u:

- Van welke afzender(s) mist u op dit moment poststukken en wat zijn de verzenddata van deze poststukken?
    - Wilt u ook de track&trace code(s) sturen indien er pakketjes met track&trace code bij zitten?

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Tamar
    klachtpost.nl
    De afzenders zijn o.a Jeh collections Koningin Julianaweg 4 3155 XC Maasland track en trace code SHFX008510129 ,Excellent Electronics Middelweg 8 D 4147 AV Asperen geen track en trace code en Kasius Rietdekkerstraat 10 2984 BM Ridderkerk geen track en trace dit zijn de leveranciers van wie ik op dit moment weet dat zij een brievenbus pakje hebben opgestuurd rond 23-01-2018.Ik heb in die week geen post ontvangen dus mogelijk zijn er nog meer leveranciers of afzenders die ons brieven of andere post hebben gestuurd.
    Geachte heer/mevrouw van Vlaanderen,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zou u de tracking code van het pakket afkomstig van Jeh collections willen controleren? Deze tracking code lijkt namelijk geen resultaat in ons systeem op te leveren, vandaar dat ik dit graag met u controleer.

Weet u toevallig de exacte verzenddatum van de zendingen ook nog of was dit rond 23 januari? En zou u als reactie op dit bericht nog door willen geven of het om zakelijk of particulier verzonden poststukken gaat?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    klachtpost.nl
    De goede code is 3SHCFX008510129 het gaat om zakelijke post .Op 25-01-2018 is het pakket verzonden en heb ik van Postnl een email daarover gekregen en op 26-01-2018 een email met het bezorgmoment op 26-01-2018, vervolgens is het pakje !! ERGENS!! afgeleverd en heeft de betreffende bezorger het pakje gescand op afgeleverd .
    S van Vlaanderen
    Geachte heer/mevrouw van Vlaanderen,

Uit uw bericht begrijp ik dat het hier gaat om een zakelijk verstuurd pakket. Hiervoor is een speciale klantenservice ingericht. U kunt mijn collega's van PostNL Zakelijk bereiken via: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Zakelijk.

Thera
    PostNL

klachtpost.nl
Contact opnemen met zakelijke post. Dit is niet aan de orde, de klacht is dat bij invalbezorgers de post niet in de brievenbus van de geadresseerde terecht komt maar bij iemand anders. De invalbezorgers zijn !niet! goed op de hoogte van de adressen en de ligging daarvan waardoor post wel op het goede nummer word bezorgd maar in een verkeerde straat. ik zou graag dit probleem opgelost zien door middel van de track en trace code achterhalen wie deze fout heeft gemaakt en dit herstellen,om in de toekomst herhaling te voorkomen