Klacht POSTNL: Meerdere pakketten al meerdere dagen uitgesteld.

Klachtnummer
# 335330
Gebruiker
Konkel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meerdere pakketten al meerdere dagen uitgesteld.

De oplossing

Eerlijk zijn dat het iets langer duurd.
Nu krijg ik al meerdere keren door dat het weer een dag opschuift.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst mijn excuses dat uw pakket nog niet is bezorgd. Het is op dit moment inderdaad erg druk in onze sorteercentra vanwege Black Friday, Cyber Monday en de naderende feestdagen. Hierdoor is het mogelijk dat er enige vertraging ontstaat. Ik zou graag met u mee willen kijken naar het pakket. Kunt u mij van de trackingcode voorzien? Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?