Klacht POSTNL: Meerdere pakketten niet ontvangen!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 122926
Gebruiker
Benaya83
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Enkele maanden geleden werden mijn pakketjes niet bezorgd . Toen ging het eventjes goed. En nu ben ik weer drie pakketten kwijt. Ik ben echt boos!
Dit kost me bakken met geld.
Dat het 1 keer verkeerd gaat tot daar aantoe. Maar ik mis inmiddels 7 pakketten.
Ben echt boos!!

De oplossing

Tegoedbonnen.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Benaya,

    Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat er meerdere pakketten niet bij u worden bezorgd.

    Helaas zie ik in uw bericht geen 3S-codes, zonder codes kan ik helaas niks voor u nakijken. Voor de pakketten die niet zijn aangekomen, kunt u beste contact opnemen met de afzenders. Zij zullen met u een gepaste oplossing zoeken en kunnen eventueel bij ons een onderzoek starten.

    Als u op dit moment nog een pakket verwacht of mist, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, daar kunnen wij u sneller helpen: http://www.postnl.nl/klantenservice.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Wilma
    PostNL
  2. Auteur
    Benaya83
    Datum
    Ik kan dus geen pakketten meer laten afleveren op mijn adres. Echt belachelijk. En ik vind dat jullie de postbode van mijn wijk onder de loep mogen nemen.
    Teleurstellende afhandeling.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Benaya,

    Heel vervelend dat u geen pakketten meer kan laten afleveren op uw adres. Gelukkig zijn er nog vele andere mogelijkheden, zoals het laten bezorgen bij een afhaalkantoor.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Marijke
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    Benaya83
    Datum
    Dus omdat ik een slechte bezorger heb. Ben ik de dupe en moet ik mijn pakketten bij een afhaalpunt ophalen? Ik vind het een slechte afhandeling. Dit noem ik afwimpelen en hup niet zeuren. Te triest voor woorden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benaya83
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen