Klacht POSTNL: Meerdere pakketten niet ontvangen!!!

Benaya83

Enkele maanden geleden werden mijn pakketjes niet bezorgd . Toen ging het eventjes goed. En nu ben ik weer drie pakketten kwijt. Ik ben echt boos!
Dit kost me bakken met geld.
Dat het 1 keer verkeerd gaat tot daar aantoe. Maar ik mis inmiddels 7 pakketten.
Ben echt boos!!

Tegoedbonnen.

Geachte mevrouw Benaya,

Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat er meerdere pakketten niet bij u worden bezorgd.

Helaas zie ik in uw bericht geen 3S-codes, zonder codes kan ik helaas niks voor u nakijken. Voor de pakketten die niet zijn aangekomen, kunt u beste contact opnemen met de afzenders. Zij zullen met u een gepaste oplossing zoeken en kunnen eventueel bij ons een onderzoek starten.

Als u op dit moment nog een pakket verwacht of mist, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, daar kunnen wij u sneller helpen: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wilma
    PostNL
    Benaya83
    Ik kan dus geen pakketten meer laten afleveren op mijn adres. Echt belachelijk. En ik vind dat jullie de postbode van mijn wijk onder de loep mogen nemen.
    Teleurstellende afhandeling.
    Geachte mevrouw Benaya,

Heel vervelend dat u geen pakketten meer kan laten afleveren op uw adres. Gelukkig zijn er nog vele andere mogelijkheden, zoals het laten bezorgen bij een afhaalkantoor.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Marijke
    Klantenservice PostNL
    Benaya83
    Dus omdat ik een slechte bezorger heb. Ben ik de dupe en moet ik mijn pakketten bij een afhaalpunt ophalen? Ik vind het een slechte afhandeling. Dit noem ik afwimpelen en hup niet zeuren. Te triest voor woorden!